Riktigt irriterad

Ja, vad ska man säga....det är riktigt irriterande det här
Att påpeka några saker, få ett vresigt svar typ JAG VET INTE...eller ngt annat vresigt svar.
Då är det lika bra att hålla tyst.
Kanske är det meningen att jag alltid ska vara tyst, inte påpeka eller tjata om saker som borde göras.
Kanske jag ska vara den där hemhjälpen, samtidigt som jag även jobbar utanför hemmet.
Jag börjar fundera över hur jag ska tackla allt det här.
Ska jag vara tyst och se om det vänder eller ska jag fortsätta påpeka om olika saker?

Nej, jag tror inte jag ska fortsätta påpeka.
Jag ska hålla tyst om det som borde göras ist.
Lika bra att jag jobbar med allt själv.
Jag finns ju här och jag gör så gärna allt själv för då vet jag att det blir gjort och HUR det blir gjort.

Ligger efter i tidsschemat idag så det blir nog en jädrans sen kväll innan jag gjort allt som jag planerat för den här dagen.
Ja, jag är en planeringsmänniska, annars fungerar det inte. Jag har nog alltid varit det och kommer alltid att så förbli.

En fikapaus från allt ska jag iaf kosta på mig snart.
Måste ju andas emellanåt.

Ohhhh....det finns hur mkt som helst jag vill skriva ner men allt är inte ämnat för alla att läsa. Vissa saker behåller jag i min egen lilla "databank".

YES...nu är kaffet redo att serveras....ja, just det, serveras. det är inte bara jag som ska fika....det finns en till som vill ha kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0