Regn, regn och åter regn



Fy vilket trist väder idag. Det har regnat hela dagen.

I morse hade vi strömavbrott i ca 45 min.
Typiskt när jag hade tänkt blåsa håret innan skolavslutningen.
Mina planer sprack helt enkelt.
Åkte och hämtade Eddie, My och Jimmy och begav oss till skolan.
Där fanns det knappt parkeringsplats.
Vi hoppades på att alla skulle vara inne t ex i gympasalen, men icke.
 Det var planerat att vi skulle vara ute.
UTE??? i detta ösregn!!
Jadå, så var det tänkt och så blev det.
Det enda vi såg var en massa paraplyer.
Vi hörde knappt vad ungarna sjöng för regnet bara smattrade på oss.
My orkade inte vara kvar så Jimmy gick hem med henne och jag var kvar med Eddie.
Efter ca 1 timme fick vi gå till resp klassrum. Där fick ungarna ge fröken en kram och de fick varsitt kort.
Rejält genomsura och frusna gick vi sen till bilen och åkte hem.

På em var vi och firade en student. De hade planerat att sitta ute, men alla fick vara inne. Tack för det!!

Hoppas vädret blir bättre i morgon.
Vill ha lite sol och värme igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0