Kallt och positiva tankar

Brrrr. Jag tycker inte om den här kylan som är nu.
Har frusit mest hela dagen.
Glömde dessutom ta på mig vantarna när jag var ute med Nikita tidigare idag. Det var ganska så kallt om händerna.

I morgon ska jag fylla på matförrådet lite. Några småsaker som tagit slut.
Bilen behöver även lite dricka. Har väntat ut priset, men icke, det stod på samma prisläge ikväll.
Inte alls kul att tanka när priset är så högt.

Idag har jag verkligen tänkt på att inte använda ordet måste. Det fungerar bra att använda andra ord ist.
Sen det här med att tänka positivt hela tiden.
För det mesta fungerar det, men ibland så vill inte riktigt de positiva tankarna infinna sig, hur mkt man än försöker.

Dags att försöka sova nu. Larmet är satt på 06.00.
Ja, jag ska tänka positivt...
"Va härligt att kliva upp tidigt på morgonen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0