Beslut



Just nu är jag sjukskriven (igen) från mitt arbete.
Trodde jag var starkare i rygg och axlar än vad jag tydligen är.
Inte alls kul men vad finns att göra egentligen?
Har fått papper från sjukkassan att fylla i om ansökan av hel sjukersättning.
Ska till min läkare nästa vecka och få ett läkarutlåtande.

Ja, det var den sorgen (eller vad man ska kalla det för)
Egentligen är det bara att ta det för vad det är.

Vill helst inte prata om det just nu.

Ska snart ut med min älskade vovve. Hoppas att alla kära hanhundar har varit ute redab,
så vi kan gå i lugn och ro en liten stund.

Ska bli bättre på det här med att uppdatera bloggen. Har varit väldigt dålig på det.

See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0