Bloggar

En blogg ska man väl uppdatera lite då och då :)
Jag är faktiskt dålig på det.
Sitter här och läser andras blogg men glömmer min egen.
Vilka bloggar jag läser?
Jo, våra kommunpolitikers bloggar är väldigt intressanta emellanåt.
Låter kanske lite konstigt, men så är det.
Prova själv får du se....

Sen har vi de där "vanliga" bloggarna som inte har ngt direkt innehåll.
Nej, de bloggarna ägnar jag ingen tid åt.
Har väl läst några för länge sen, men jag vill läsa det som är mer intressant för mig och det är just våra kommunpolitikers bloggar.

Kommentarer
Postat av: Millan!

Hej på dig! =)

Kul att se att du med har kommit i bloggnästet! L

Hoppas allt är bra. Vi får ta någon dag när ni ska komma hit. Kan höras på telefon nästa vecka?

Kramiz Millan!

2009-04-22 @ 17:18:08
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0